torsdag 21 maj 2009

Killar...

Hatar verkligen frågan/påståendet...Hur kan du vara singel som är så snygg? Du har ju verkligen allt, utseendet, personligheten, charm, bra jobb, mm, mm, mm. Tänk så många ggr jag hört killar säga så, min motfråga blir ju då, om jag nu är så jäkla bra, varför är det ingen som vill nåt mer???

Jaja den som lever får se, hoppas jag får svar på den frågan innan det är dags för graven, eller att jag lyckats med det mer eller mindre omöjliga...att träffa en seriös kille som jag kan lite på...

Nattinatt
Kallinskan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar