Har varit en bra dag idag, både jobb och träningsmässigt...men... jag kan bli helt galen på en kollega till mig, han ska hela tiden ifrågasätta vad jag gör och hur jag gör, när jag säger ifrån så reagerar han som ett barn. Säger att klart jag litar på dig, men jag vill ha koll på läget...hmm jag ifrågasätter ju inte hans arbetsinsats, kanske är naiv men jag tar ju för givet att han sköter sina arbetsuppgifter!!!
Haft en bra kväll med min dotter och en underbar vän, men se aldrig Never Surrender om ni tänkt det, skitdålig...
Imorgon blir det party i Götet, ser fram emot detta :)
Natti
Kallinskan
fredag 15 maj 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar