måndag 18 maj 2009

Måndag...

Har haft lönesamtal med chefen idag, känns inte helt ok att han ska lönesätta ens prestation...Har haft honom i 2 månader och träffat honom ca 5 ggr.

Träningen var helt ok, känns konstigt att jag inte ska gradera denna terminen men bra att man slipper va nervös det här lägret i alla fall, nåt positivt ;)

Men är fortfarande lika förbannat ensam varje kväll, orkar inte sätta ord på vilka nötter jag alltid råkar ut för. Frågan är varför man ändå hoppas och tror att det ska finnas någon som är normal???

Kallinskan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar