Har varit en knepig helg, såg så fram emot att åka till GBG och parta, men det kändes som det började fel redan från början...
Är i alla fall hemma nu, och känner mer och mer för varje gång jag är i Götet att jag måste ha miljöombyte, får panik här i denna håla, och när det känns så efter en ganska misslyckad kväll igår så får jag nog se till att börja söka jobb och lägenhet i GBG på allvar...
Är lite bakissugen på det mesta just nu...får nog ta en sväng till affären
Tjing
Kallinskan
söndag 17 maj 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar