söndag 17 maj 2009

Knepig helg...

Har varit en knepig helg, såg så fram emot att åka till GBG och parta, men det kändes som det började fel redan från början...
Är i alla fall hemma nu, och känner mer och mer för varje gång jag är i Götet att jag måste ha miljöombyte, får panik här i denna håla, och när det känns så efter en ganska misslyckad kväll igår så får jag nog se till att börja söka jobb och lägenhet i GBG på allvar...
Är lite bakissugen på det mesta just nu...får nog ta en sväng till affären
Tjing
Kallinskan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar