torsdag 14 maj 2009

Hemma från träningen

Älskar och träna och har en skön känska i kroppen nu efter 2 pass, hoppas den håller i sig till läggdaxs...Jag drar mig för att gå och lägga mig, jag älskar att sova men hatar att gå och lägga mig spelar ingen roll hur trött jag än är under dagen på kvällen är jag pigg som en mört och tankarna smyger sig på i ensamheten, tänk va skönt det hade varit att krypa ned tillsammans med någon man verkligen tycker om...

Har egentligen hur mycket tankar som helst som jag vill sätta på pränt, men när jag väl sitter franför datorn så tar det stopp...Jag vill ju inte skrämma eventella läsare redan;)

Imorgon är det fredag och hela helgen är mer eller mindre fullbokad, det är ett bra sätt att hålla spöken på plats.
Ibland önskar jag att jag var en person som inte bryr mig så mycket, hade vart skönt att kunna stänga av sina känslor.

Nog för nu
Höres
Kallinskan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar