Hade mer eller mindre glömt, eller förträngt att jag en gång försökte mig på att blogga;)
Kanske ska göra ett nytt försök??? När jag läser genom det jag tidigare skrivit ser jag ju att jag har kommit en rejäl bit på vägen av det jag önskade för ca 1 år sen:)
Jag bor, lever, andas, arbetar och tränar i GÖTEBORG:P Meeeeeeen är fortfarande väldigt mycket singel.
Ser i alla fall fram emot denna vår och sommar, ska bli intresseant och se vad GBG kan erbjuda.
För att vara en storstad så är den väldigt liten, har redan efter endast 4 månader fått erfara detta.
Har sprungit på vissa personer som jag trott mig aldrig träffa på igen, har blivit "igenkänd" på stan mer än en gång och det känns lite knepigt, trodde jag skulle vara mer anonym här i storstan...I alla fall till att börja med, har man det yrket och fritidssysselsättningen som jag har så blir man väl förr eller senare igenkänd någon gång.
Har fått mer pass att hålla i sen jag flyttade till Götet och det känns väldigt bra. Ska tydligen bli utbildad i något som heter superbootyX, hur tänkte jag när jag tackade ja till det???
Sen har jag funderingar på att utbilda mig i pump oxå...hmm, vet inte hur jag ska kunna trycka in mer koreografi i hjärnan, men kan tydligen inte sluta utmana mig själv hela tiden...
Lilla jag som var tyst som en mus, sa inte kvastskaft i skolan, står dagarna och kvällarna i ända och håller låda för folk:O
Sitter just nu och väntar på Therese en underbar tjej som jag verkligen kände att jag fick kontakt med första gången vi träffades, tyvärr har vi inte setts så mycket men kan bli ändring på det nu, båda 2 bor ju i GBG.
Så efter sist helg då vi var ute så är det dax igen, ska på en fest till ytterligare en gammal bekant som jag faktiskt tror jag nämnde i något tidigare inlägg, en gammal flört som jag vid tillfälle varit amatörpsykolog för.
Verkar som att precis som modet går i cirklar och alltid blir modernt igen så kommer gamla bekantskaper tillbaka emellanåt;)
På tal om gamla bekantskaper??? Fick ett samtal på jobbet förra veckan från en person som jag verkligen aldrig trodde jag skulle höra av igen, har upprepade gången bett honom låta bli då han inte kan ge mig det jag vill ha, men vi ska inte gå in på det nu, för ikväll: is going to be a good night:P
Så för tillfället nöjer jag mig med detta och önskar alla en trevlig kväll:)
Kraaaaam
lördag 17 april 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar