måndag 19 april 2010

Helgens bravader...

Hamnade på en fest med bara utländska killar, fy fasen va mycket roligare dom är än våra stela svenska killar...
Satan va dom släppte lös på förfesten det var tjo&tjim och klackarna i taket, tyvärr av någon outgrundlig anledning hamnade vi på excet igen, det var INTE roligt:(
"Övertalade" Therese att ge upp efter 2 någon gång, då blev det burgare och stripes på McDonalds, finns banne mig inte bättre nattamat än det:P

Var trött som vanligt på söndagen, men har vart med om värre;)
Fick i alla fall letat upp gamla kort på mina kids, tösen ska ju ta studenten i slutet av maj så det är hög tid att skicka in någon kort som hon ska ha på sitt plakat:)

Så var det då måndag igen, veckorna bara rusar iväg, ska snart iväg på mitt balancepass, är inte så sugen för stunden men det brukar ju alltid bli ändring på när man väl är på gymmet:)

Imorgon ska dom komma och fota lägenheten som jag ju hyr i 2:a hand har fått order om vad som får vara framme och så, men måste säga det känns väldigt knepigt att dom ska fota med mina saker för att min "hyresvärd" ska få ut så mycket som möjligt för lyan...Sen att jag har fått "råd" om hur det ska se ut när dom kommer, duger det inte så får dom väl plocka bort det???

Jaja, livet har sina konstiga vinklar, undrar när det ska räta till sig för en annan;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar