fredag 23 april 2010

Gäääääääääsp!!!

Sitter återigen på jobbet tidigt, har jouren för andra gången denna veckan:(

Igår var jag på min efterträdares boxpass...Vet inte riktigt vad jag ska säga om det, men inte var det box i min mening eller den skolan jag blivit lärd i att kalla box...

Vi fick köra ca 5 olika combos och det var bara 2 av dem som innehöll annat än raka slag???
Övrig tid fick vi göra lite fysövningar, men det är ju för tusan inte box, jag vet att jag är oerhört färgad av SL-boxens mindset, men tanken är ju ändå att man ska använda handskar och mitsar.

Har i alla fall fått underbar träningsvärk sen onsdagens maratonträning på AW, det är en sån jäkla go känsla att känna att musklerna fått sig en rejäl omgång, vill bara träna MER:P

Ikväll är tanken att jag och en kollega ska på Incontro, jag hoppas att jag inte somnar efter första glaset för jag kommer säkert vara väldigt lättpåverkad ikväll, hatar verkligen genuint dessa tidiga mornar...

Men just nu ser jag fram emot fredagsfrukost på jobbet, och framförallt att det är FREDAG!!!

Vill så gärna gå på galan i Lisebergshallen imorgon, men har ingen vän som gillar detta tema lika mycket som mig, fast vafan jag kan lika gärna gå själv för jag lär inte vara kontaktbar när fighterna väl är igång, hade varit oerhört kul att få se det live.
Så...ja, jag ska nog se om det finns biljetter kvar:D

Haaaaade;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar