Har grejat varje dag den här veckan i den nya lyan och tagit beslutet att avboka allt roligt som skulle ha hänt i helgen för att kunna flytta så mycket jag bara kan, tänkte att det stora flyttlasset skulle ske på torsdag det är ju röd dag och verkar som att jag har några vänner kvar som kan tänka sig att ställa upp;)
Det enda jag inte avbokat är en utbildning jag ska gå på gymmet och tvättiden...haha
Hoppas denna dag får tokfort känner att mitt fokus inte alltid är på jobbet...
Sitter och inreder i mitt huvud, varför är det så svårt att låta bli att gå händelserna i förväg för??? Inte alltid som det funkar lika bra i verkligheten som det gör uppe i skallen när man har fått för sig något...
fredag 7 maj 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar