Nu är det klart, flyttar denna månaden:D Har fått en 3:a i 2:a hand vid Wavrinskys plats:D:D:D
Den är gammal o inte så fin överallt, men läget är kanon och det finns en liten innegård där man kan grilla&chilla lite:P
Tror det kommer att bli kanon, känns skönt att slippa tänka på det mera, ska försöka komma loss lite tidigare i min nuvarande bara, men så mycket som jag ställt upp så borde hon gå med på det, känns som jag brytt mig mer att lyan ska vara fin för visningen än hon själv gjort...
Nu är det "enda" dilemmat att få tag på flytthjälp:/ Men allt löser sig som flickan sa;)
tisdag 4 maj 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar